Elistos1 bizim 18 ay aşımız menenjit 2 dosdu olduk brnim kızım hiçbir aşıda ateşlenmezdi ki menenjitte bile olmamıştı , ateşi 38.5 38.9 u gördü en son doktoru ile iletişime geçtiğimde hastaneden virüs kapabileceğini söylemişti ki öyle oldu influenza geçirdik aşı ile beraber 3 4 saatte bir yükselen ateş titreme vs influenza da pozitif çıkmıştı sonrasında atlattık sükür yani influenzanın da çoğu ateş kısmı aşıyla yaşamış olduk