balkizlar agustosbocegimm1608 5. Ayda kontrol yok… aşı kartınız yok mu her ay geleceğimiz günü yazıyorlar bizim.. 4 te gittik 6. Ayda çağırdı öbürünü
agustosbocegimm1608 balkizlar var ama mesela 3. Ay da da ası yok ama cagırdı boy kilo ölçtü bikaç soru sordu gönderdi
tugces09 agustosbocegimm1608 her ay çocuk doktorundan randevu alıp oraya gitmeniz lazım aylık kontrol için. Aile sağlığı merkezi asi olduğu zamanlar çağırıyor genelde. 5.ayda da devlet aşısı olmadığı için aramamislardir.
balkizlar agustosbocegimm1608 ilk 3 ay kilo çok önemli ya süt yetiyor mu vs diye 5 te düzen oturmuş oluyır bence o yüzden