agustosbocegimm1608 Kızlar 6 aylık olmaya 10 gün kaldı normalde her ay sağlıkocagındaki ebemiz arar kontrol için çagırırdı ama bu ay çagırmadılar böyle mi oluyo yani artık 2 ayda bir kontrole mi geçtik anlamadım
betul97_ agustosbocegimm1608 Yine sizin iyi bana aşı kartı verdi işte 6 aylıkken bu tarihler arası gelirsin diye. Ben arıyorum ebeyi aşı var mı diye öyle gidiyorum yoksa beni kimse aramıyor. Ben takip ediyorum 😊😊
gg3848 agustosbocegimm1608 bir yaşa kadar her ay kontrol öneriliyor biz normal çocuk doktoruna gidiyoruz sağlık ocağındaki süreci bilmiyorum ama yerinizde olsam götürürdüm
agustosbocegimm1608 gg3848 1 yasa kadar gidiliyo diyw biliyorum bende cevremdekileri cagırmış kendi ebeleri ama bizimki çagırmadı
bloggeranne agustosbocegimm1608 bende 5 aylık kontrol için sağlık ocağına gittim ama 5 aylık kontrolu yokmuş hastanede yaptırmıştım
oylesinebiri__ agustosbocegimm1608 bize hiç yapılmıyor aylık kontrolü özel hastanede yaptırıyoruz aşı içinde ben gidiyorum yada arıyorum ebeyi açmıyor gidiyorum oraya mecbur
Aysunsahra agustosbocegimm1608 şart değil 5 aylık oğlum 2 aydır götürmüyorum hastaneye aşıyıda koşarak yaptırıp geliyorum heryer hastalık kaynıyor. Kâr ı zararından çok olur.
Lylozzd agustosbocegimm1608 5.ayda aşı olmadığı için çağırmamışlardır, normalde izlem yapması gerekiyor ama bazı ebeler iyi takip etmiyor siz boyuna kilosuna bakmak için uğrayabilirsiniz
aaslanbeyy 5 ayda devlet aşısı yok rutin kontrole de çağırılmıyorsunuz 6 ay aşısıyla çağırıyorlar . Bizim 6 ay kontrol ve aşımız oldu yeni randevumuz 8 aylıkken mesela .