BordoHuniliAnne karpuz_ Benim oğlum 14 kilo ben molfix 6 numara kullanıyorum Hatta 12,5 kilo falanken 6 numarayı geçtim, Ama mesela kızım da 15-16 kiloyken 5 numara kullanıyorduk, biraz daha bebeğin boyuna bel ve popo yapısına göre de numara değişiyor.
karpuz_ BordoHuniliAnne en iyisi 6 numara bez denemek olacak yarın alacağım inşallah sorun çözülür her gün makine çalışıyor kıyafet yetiştiremiyorum artık
BordoHuniliAnne cauuv2 kiloya takılmamak gerek bez numaraları sadece kiloya göre değil, bebeğim boyuna ayına, hareketliliğine hatta popo bel yapısına göre de değişiyor aslında.
hasmelad karpuz_ baby turco 4 numara kullanıyorum 10 kg kızım için Büyükse de iyi olmaz Küçükse de Onu siz anlarsınız tabii
karpuz_ defnesmom3 elimde çok var sadece molfix iyi gelmişti açıkçası 6 numara deneyeceğim olmazsa başka markaya geçeceğim teşekkür ederim
Papatya17 karpuz_ bazı paketler hatalı üretim olabiliyor yalnızca geceleri üstüne geçiyorsa üşüyor olabilir
karpuz_ Papatya17 ilk defa böyle bir şey oldu hep kullanıyordum. Sürekli kontrol ediyorum sıcacık ama aşırı hareket ediyor uyurken sürekli dönüyor
cauuv2 cakebabe 7 kiloyken de 4 numara kullanıyorduk biz. Üstüne bakın kg aralıkları yazıyor en uzun süreli kullanılan bezdir 4 numara. 15 16 kg mu neydi o zamana kadar oluyor 4 numara
bayamsare karpuz_ ay benimde kızım 6 kilo 5 numara kullanıyoruz yapıyla ve markayla fark ediyor baya sanırım
kubra00k Oğlumda 5 numara kullanıyordum hep geçiriyordu kıyafetlere.. 6 numara kullanmaya başladık sorun çözüldü.. oğlum 13 kilo