karpuz_ 9.5 kilo bebeğe 5 numara bez kullanıyorum ama bez mi sorunlu yoksa küçük mü geliyor anlamıyorum sürekli üzerine geçiyor. Üretim mi hatalı çözemedim
artikbiranneyim karpuz_ bezdeki kilo aralıklarına bakmayın bebeğiniz tombiktir bacaklarında belinde lastik izi oluyordur kücük gelir ve taşma da olur o zman büyütmek gerekiyor numarayı ben olsam 6 ya geçerdim. Denemek icin bir paket alıyorum ben öyle durumlarda takıyorum 1 tane iyiyse eğer elimdekileri gündüz takıp büyük olanı gece takıyorum bu sekilde hem harcanıyor hem de taşma cok olmuyor
karpuz_ uykusuzanne__ molfix kullanıyorum 6 numara bez üzerinde 15+ yazıyor ama kiloya takılmamak mı lazım acaba
BordoHuniliAnne karpuz_ Benim oğlum 14 kilo ben molfix 6 numara kullanıyorum Hatta 12,5 kilo falanken 6 numarayı geçtim, Ama mesela kızım da 15-16 kiloyken 5 numara kullanıyorduk, biraz daha bebeğin boyuna bel ve popo yapısına göre de numara değişiyor.
karpuz_ Gul-42 hangi marka acaba bebeğime küçük gelmiyor gibi geld bana çünkü 6 numara da çok büyük gibi
karpuz_ artikbiranneyim tombik değil aslında ve iz de yapmıyor hiç anlamadım öncesine kadar hiç bir şey yoktu son aldığım paket itibariyle taşmalar başladı. Dediğiniz gibi bir de 6 numara alıp deneyeyim yinede
AlinRabia karpuz_ uzerıne gecmesının bı sebebı de beslenmesi fazla oldugundan bnm kızım gecelerı yapardı bez sureklı tasardı gece bez degıstırırdım bazen degıstıremedıgımde sabah bezı tasmıs ustu bası batmıs şekilde kalkardı gece beslenmesını kestım suan 20 aylık 18 ayında kestım ama uzun zamandır o problem vardı sorun etmıyordum ama bu boyle olmaz deyıp gece ve gunduz beslenmelerını tamamen ortadan kaldırdım sadece yemek yıyor artık ve bezı sabah kalktıgında ya bos oluyor ya da azcık dolmus oluyor
cauuv2 karpuz_ bizde molfix kullanıyoruz ama 12 kiloya suan 4 numara tam oluyor size cok sasırdım 5 numara büyük gelmiyo mu
AlinRabia karpuz_ bn boyle cozum buldum cunku kızım 20 aylık en son 10 kılo cıvarındaydı 7 ıncı ayından berı 4 numara kullanıyorum ama bu ay degıstırecegım kenarlardan sıkmaya basladı sanırım kılo aldı bnmde bayadır bu sorunum vardı ama bezden memnundum degıstırmek ıstemıyordum kılosuna gore ıdeal olan oydu kucuk dıye beslenmesını de kesemıyordum gece kalkıp altını değiştiriyordum hep sonra 18 aylık oldu gece ve gunduz beslenmesını tamamen kestım yemek odaklı gıttım ve baktım tasma olayı yok artık gece kalkıp altını degıstırmıyorum sabaha kdr kesıntısız uyuyor bnde rahat uyuyorum o da
BordoHuniliAnne cauuv2 kiloya takılmamak gerek bez numaraları sadece kiloya göre değil, bebeğim boyuna ayına, hareketliliğine hatta popo bel yapısına göre de değişiyor aslında.