beequeen kızım şimdi 3 yaşında 🙂 ilk 1 yaşına kadar 4 saat çalıştım, ilk hafta çok zordu hem süt sağdım hem evle ilgilenmek aşırı yormuştu ama işe gelip farklı ortam rahat çay kahve içmek stres attırıyordu iyikide erkenden başlamışım şimdi biliyor işe gittiğimi kaçmak zorunda değilim ve güzel birikim yaptım çocuğuma 🙏🏻 hiç üzmeyin kendinizi ve akışa bırakın