beequeen
Ben evden çalışıyorum. 9-6 çalışıyorum süt izinlerimi birleştirip cuma günümü boşa çıkardım cumaları çalışmıyorum.
Evden çalıştığım için bana iyi geldi bakıcı da var o da yardımcı oluyor. Ama bazen bakıcı gelemiyor ve hem iş hem çocuk bana kalıyor o günler dehşet oluyor ama idare ediyorum :D
Başlarda çok vicdan yaptım erken başlıyorum diye sonra geçti. Çok iyi oldu başlamak :)