erenm Merhaba, benim bebeğim de 2 ay 6 günlük aynı durumdayıx 1 hafta 10 gündür gündüz uykusu çok kısa sürekli uyanıyor pışpışlamak gerekiyor. Gaz çıkaracağı zamsn ona da uyanıyor üstüne meme reddi gibi bir durum yaşıyoruz memedeyken gazı olursa aşırı sinirleniyor bazen tekrar almıyor😰 Gecelerimiz fena değil ama aşırı yorucu zaten gazlı bir bebek. Umarım atak dönemleridir ve çabuk geçer.