erenm tabikii olmazmı bunu yaşayannn benim aklıma direk gaz geldi yaşamıştım aynısını. Bi kaç gaz damlası kullandım işime yaramadı. Kekik çayını düzenli bi şekilde yapıp hem ben içiuordum hem dokturun izniyle 3 4 çay kaşığı da bebeğime veriyordum böylelikle uykularımız düzelmişti