Sanal 4 yaşında oğlum 5 yaşında kızım var. Kızım burcu gereği olsa gerek inatçıdır bayağı (Koç burcu) bebekken de öyleydi yani iyi yönleri neye kızabileceğimi bildiğinden aksi davranışlarda bulunmaz ve bulunmaya çalışanı uyarır 😂 ayriyeten kendi yeteneklerini keşfetmeye çalışan bi çocuk dans figürleri jimnastiğe eğilimi var gibi resim çizmeyi çok seviyo ve güzel çiziyo (nazar olmasın) 🧿 Oğlum için konuşmak gerekirse tam bi pamuk kalp. Çok merhametli yardımsever ve bana çok bağlı. Huy olarak bebekken çok ağlak bişeydi. Şu an öyle değil derdini anlatıp çözüm üretir işin içinden çıkamazsa danışır falan yani. Kalbini kırana küser ama 5 dk sonra unutur yani kısaca öyle kötü huy edinmediler Allaha şükür. Daha uyumlu oluyolar genelde