Sanal 4 yaş anneleri çocugunuz 4 yaşına girdikten sonra olumlu olumsuz ne gibi değişikler oldu kimisi 4 yaştan sonrası çok güzel diyor kimisi 3 yaştan beter diyor hangisi doğru zor olan çocuk her yaşta mı zor yoksa
Mnli Sanal geçen sene 4 yaşındaydı oğlum bence 4 yaştan itibaren fiziksel yorgunluk çok azalıyor annelikte ama psikolojik yorgunluğu ne siz sorun ne ben söyleyim 4 yaş için geçen sene okul toplantısında pre ergenlik ergenliğin fragmanı demişti birey olduğunu kabul ettirme kendi kararlarını verme ben göre rahat bir anne olduğum için çok zorlamadı kendi kararını kendi vermesi ama olmayanı çok zorlar kriz çıkartır
HaLe31 Sanal bizim de 2 ayımız var 4 yaşa geçen psikoloğumuz fallik dönem bitecek ilk ergenliği dediğimiz dönem başlayacak, herkesten herşeyden nefret ediyorum vs demeye başlayacakmış, merakla ve korkuyla bekliyoruz 🫣
Nil10 Sanal kızım şuan 5,5 yaşında biz hiç 2 yaş sedromu falan yaşamadık ama 4 yaş o kadar zordu ki zor atlattk yani
Sanal 3 yaştan sonra o kadar zorlanıyorum ki 10 yıldır çalıştığım işyerimden istifa edicem düzelecekse durumlar dişimi sıkayım😵💫
Sanal hamsiperisi hayır gitmiyor . Oyun grubuna yazdırmıştık bi ara bensiz girmedi hep benimle olmak istedi . Home ofis çalıyorum hep dibimde olduğu için çok yoruyor . Henüz tam konuşamıyor çekingen korkak ve bana çok düşkün bi çocuk psikiyatri ile görüştük kreşten ziyade şu an için oyun terapisi önerdi
Sanal Mnli aslında 2 yaştan sonra fiziksel yorgunlıgun yerini psikolojik yorgunluk alıyor ama 3 yaşla birlikte aşırı inat takıntı agresiflik hepsi combo oluyor sanki yani bu kadar zorlanma uzun yıllar sürmez diye düşünüyorum sürmemeli 4 yaşta biraz sakinleşmeli:(
Mnli Sanal 4 yaşta sakinlemiyor maalesef mesela bizim yaşadığımız şeyleri söyleyim burası benim odam sen temizleyemezsin odamın kapısı kapalı kalsın ben yokken siz girmeyin bunu giymeme şunu giyeceğim mevsime uygun olmayan şeyler ben bunlara hep saygı duydum ama arkadaşım var veli aynı okulda çocuklarımız o duymuyor bu sefer çocuk kapıları falan çarpıyormuş çığlık kıyamet ağlayıp eşya fırlatıyormuş ben bu evden gitcem yalnız yaşayacağım diyormuş çocuğu pedegoga götürcem dedi dedik yani çocuğa bu zemini hazırlama rahat bırak ama diyor hava soğuk kısa kollu çıkmak istiyor ya da yazın ceket giyiyor ya da benimle nasıl böyle konuşur falan çocuk olduğunu unutmamak lazım şuan 5 yaşında bunlar çok azaldı bizde ama farklı yönetim sistemleri geliştirdik
Sanal Mnli sanırım ebeveynler olarak ne kadar sakin yol gösterici ama bi o kadar da kuralcı net olabilirsek işler o kadar kolaylaşıyor ama maalesef ben süreci yönetemiyorum 3 yaşında ki oğlum beni parmağında oynatıyor gibi hissediyorum
basakhanim34 Sanal boşver başa gelen çekilir canım. Benim kocam dahil aldığım yardım sıfır biraz da o yüzden tahammülüm bitiyor. Senin güvendiğin biri varsa azcık yardım istersin o zaman moralin daha iyi olur.
Sanal Nil10 3 yaşını bitirmiş bi çocuk 3 yaş sendromundan mı 4 yaş sendromundan mı etkileniyor yani 3 yaş 4 aylık hangi kategoride( kendime çıkış yolu arıyorum :)