tuceylaan oğlum 3.5 yaşını geçince hamile kaldım araları 4 yaş 2 ay olacak 😅 eşim araları 3 yaş olsun diyordu ben 5 diyordum. Doğumdan sonra eşim tek çocuk mu olsa acaba dedi bende 3 yaşındayken olsun dedim ama bi süre olmadı 🥲şuan çok iyi gidiyor 18 haftalık hamileyim iki erkek olacaklar bakalım nasıl olacak.
Şimdilik çok mutlu kardeş temalı kitaplar içeriklerle besliyoruz sürekli her şeyimi paylaşacağım diyor anne ben onu çok seviyorum kardeşimde beni çok seviyor dimi diyor uyuyor mu diye soruyor gelip öpüyor falan karnımı ama doğunca saçını başını yolmaya kalkmaz inşallah 😂