tuceylaan ne demek canım çünkü düşünsene 2.çocuğu düşünüyorsun ama ilk çocuk 5-6 yaşına gelmiş çoğu şeyi hafiflemiş ama sen sil baştan tekrar başlıyorsun zor değil mi bence bu daha zor ama ilk çocuk küçükken daha tam uyuyamazken vs yap ki zaten uykun bölünüyor zaten bölünüyor ayrıca ilk çocuk çoğu şeyi kardeşine istemsizce öğretecek inan bana bak mesela oğlum öğle uykusunu bıraktı diye kızımda bıraktı erkenden uyuyor şimdi miss diyorum ya nisan mayıs gibi 3.yü düşünüyorum Rabbim de nasip ederse oda onlara bakarak öğrenecek ve Bu sefer daha kolay olacak çünkü ikiside kardeşin ne demek olduğunu bilerek olacak zaten ve çok severek büyüyecek inşallah