Nurdanhakan Anne benim oglumun pipisinde pişik oldu ama doktorumuz diş döneminde olduğu için idrardaki asit fazla ondan olabilir demişti yani emin değilim
Nazlitekbicak yellowmom8 bende begenmedim dün molfix aldım iki tane bez doldu ikisi de sizdirdi cisi de tuvaletini de sırtına çıkarmış begenmedim sudocrem aldım iz yerleri düzelecek gibi
Sevde123 Sleepy ile başladık molfix denedim prima ile uzunca bi süre devam ettim aktif bebek numara küçüldüğü sıralar haricinde hiç sizmadi ama pişik yapıyor kızıma malesef sanırım içindeki alkol ve losyondan kaynaklı bir durum aşırı hassas cilde sahip benim kızım☹ smdi minies aldim her alt değiştirmede sırayla kullaniyorum bi minies bi prima aktif bebek 3 gün kuralı ile ilerleyeceğim ilk izlenimlerim genel olarak olumlu yönde sızma yaşamadık çok kalın bir bez değil en önemlisi içeriği de temiz fiyatı da uygun 😊
Biminikerkekannesi yellowmom8 ben çok memnunum sadece taktiğim gibi bı şişkinlik oluyor bezde onu anlayamadım
Heaven1708 Kızlar primadan miniese geçeceğim. 4 numara prima kullanıyorum. Miniesin kalıpları nasıl acaba bilgi verirseniz çok sevinirim
Betus_93 yellowmom8 gectim pisik yapti suan sonunu kullandim bin pismanim en iyisi prima bize baslasi yaramadi