Defneninannesi o kadar yumuşak değil ama rahatsız edici bir sertliği yok,ben taşırdığı ve losyonlu olduğu için primadan vazgeçtim şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım ama her bebekte farklı olabiliyor kiminde Prima mantar yapıyor kiminde başka bir bez sanırım ancak deneme yanılma yaparak bulabileceksiniz kendi adıma çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.