cicek1 öncelikle hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🌸 benimde adetime 3-4 gün falan var hapla korunuyorum ama onun dışında geri çekilme vs bir önlem almıyoruz hap kullanıyorum diye ama hemen sonrasında kalkıp temizleniyorum tabiki ama bende de 2 haftadır ağlamaklı bi hal var üzgün kimi görsem ağlıyorum hamilelikte tansiyon problemim olmuştu bu ara yine tansiyonum düşüyor sürekli dün test yaptım kaset negatifti sizce bidaha ne zaman tekrarlamalıyım yada erken test falan mı alsam acaba ya ilk hamileliğimide 3 aylıkken fark etmiştim acaba testte mi bi sorun vardı tekrarlamadım da yada adetime az kaldı diye mi öyle bilmiyorum 🤷🏻♀️