Merhaba arkadaşlar, direkt konuya gireceğim. 3,5 senedir prezervatif + geri çekilme ile korunmaya çalışıyordum. Geçtiğimiz günlerde prezervatifi geç kullandı biraz, buradan da duymuştum zevk suyu ile hamile kalanlar vardı. Tedirgin oldum ve sabahına hemen ella (ertesi gün hapı) içtim. Adetime de 1-2 gün kalmıştı yani asla ihtimal vermiyordum. Her ihtimale karşı tedbir aldığımı düşünüyordum ama adetim 8 gün gecikti. Bu hapın adet geciktirici yan etkisi olduğu da bildiğim için ona yordum. Ama 2 gündür midem bulanıyor ağzımda demirimsi bi tat oluştu. Şüphelenip evde test yaptım pozitif çıktı. Sizde hormonlarla alakalı yanlış çıkma ihtimali var mıdır? Eşim işten gelince kan vermeye gideceğim ama öncesinde sormak istedim. Tüm ihtimaller düşükken bu şekilde gebe kalanınız var mı