tugbamermer benim kızım 3 ya da 4 kere kapalı ameliyat oldu baloncuğa delik yaptılar böbreğindeki şişme Allahıma şükür 4.dereceden 1.dereceye geriledi doğduğundan beri her ay enfeksiyon nedeniyle hastanede yattık koruyucu antibiyotik kullanıyorduk pek fayda etmeyince doktor ilacimizi değiştirdi şu an kızım 5,5 aylık ilaç değişince idrar sonucumuz temiz çıktı şükürler olsun ki fakat benim kızımın sol böbreğinden çıkan iki tane üreteri mevcut ve 1 yaşında mesanedeki baloncuğu komple temizleyebilir ellerini söylediler