tugbamermer alıştım mı diyeyim ne diyeyim bilmiyorum ki 🤷🏼♀️ ben de çok üzüldüm, hastanelerde çok kaldık. Ameliyat olacak ve iyileşick diye düşünüyordum ama sürecin bu kadar uzayacağını bilmiyordum. Oğlum 4yasında ve hala bezli. İdrarı zaten sürekli akış içinde dediğim gibi hiç pipiden de yapmadı bu zamana kadar.
Hiç denk gelmedim böyle bir hastalığa, birçok nefroloji hastası var ama herkesin hastalığı farklı farklı.
Hastanede kaldığımız zamanlarda daha beterini gördüm, halime şükrettim, bilmiyorum düşündükçe işin içinden çıkamam ki.
Siz peki 5aylıkken ameliyatt olup düzelick mi? Neden 5. ayda önerdiler ameliyatı?