hndathn merhabalar öncelikle vaktinizi ayırıp uzun uzun açıklamışsınız teşekkür ederim . Ben bu postu açtıgımda kekemeliğinin ilk aylarıydı yeni yeni başlamıştı sanırım ve şuan 6 ay olmuştur aynı şikayetimiz devam ediyor bi bakıyorum azalıyor yada tamamen geçti gibi oluyor yine çıkıyor pik yapıyor ve bizde genetik bi kekemelik yoktu ailemizde. ne tetikledi ne oldu bilemiyorum yeri geliyor acabalarımla kendimi yiyip bitiriyorum , geçmeyecek gibi görünüyor şuan 32 aylık kızım 3 yaşı doldursun götüreceğim 😕