Selam evet 27 aylık oğlumda bir anda oluştu. Konuşması çok düzgün ve kelime dağarcığı çok geniş. Bir anda oldu ve geçici olabileceğine dair birçok şey okudum inşallah geçecek. Doktoru da maksimum 6 ay içinde düzelir dedi. Müdahale etmiyoruz. Kelimelerini düzeltme ya da tamamlama yapmıyoruz. Sizde durum nasıl ?