uykusuzzanneee bazıları tarte markasını da öneriyor ama ben memnun kalınca değiştirmedim. Uzu süre estee lauder double wear kapatıcı kullanmıştım ilk sürdüğümde çok iyi duruyordu ama kısa sürede çizgilere doluyordu mesela narsta bunu yaşamadım, herkesin cildine göre değişiyor, bazı ürünleri benim de cildim kusuyordu makyaj da boşa gidiyordu o zaman.