uykusuzzanneee benim de göz çevremde koyu halka problemi olduğu için nars önerdim aslında, yoksa daha hafif kapatıcılar da yeterli olur tabi, ben pudra kullanmadığım için tavsiye veremiyorum, ama makyajın uçmaması için özellikle fondöten ve kapatıcı gibi ürünlerin kalıcılığının iyi olması ve çizgilere dolan bir yapıda olmaması gerekiyor. Göz kapaklarınıza ve dudaklarınıza da hafif kapatıcı uygulamayı öneririm, böylece far ve rujlar hem daha kalıcı olur hem de renkleri ortaya çıkar.