Sanemim
O kadar iyi anlıyorum ki sizi o surecin yıpraticiligini ama pes etmeyin. Ben de ayni sorunlari kizimda yaşadım 3. Ayda bir basladi taaki 6.aya kadar zor bela emzirdim. Hem algısının acilmasiyla dunyayi daha cok merak ediyor hem de cok meme duskunu bi bebek degil diyodum. Ama cok sukur seslere etraftaki nesnelere alistikca emmesi de normallesti, hatta su an meme manyagi oldu cikti bu da zormus 😂 Tabiki her bebek farklıdır herkesin tecrübesi de başkadır ama eğer sütünüz varsa bebeğiniz bu nimetten mahrum kalmasın diye uğraşmak en güzeli ha bu emzirerek olur ha sağarak olur. Ama anne sütü ne kadar önemliyse annenin psikolojisi de o kadar önemli. Sizi yıpratan noktada da tabiki bırakmak en doğal hakkınız, çünkü evlatlarimizin karnını doyurmaktan daha da önemlisi ruhunun doymasi sevgi dolu sefkat sabir dolu bir anne ile hemhal olması ❤️ Bu gibi durumlar da bizi yipratabildigi için o çabalama eşiğini güzel ayarlamamiz gerekiyor, Rabbım hepimize kolaylık versin🌸