Sanemim Bugün düzelir yarın düzelir diye diye 3 ayı doldurduk yoruldum artık sürekli benim çabamla emmesinden bundan sonra düzelir mi kızlar sizce 6 aylık bu arada:)( emzik , biberon ,mama yok)
mavisss718 Sanemim Ayy benimde aynı 3. Aya bir girdik eskiden çok düşkündü şimdi zarzor emziriyorum aldıktan sonra ağlamıyor emiyorda aldırması meselee 🥲 Kuzeniminde aynıydı 7. Ayda almaya başlamış etrafı keşfetmeye çalışıyolar ondan dolayı dedi bana 4 aylığız 1 aydır çok zor geçiyor 🥲
bebemiz Sanemim bence pes etmeyin bir damlası bile çok önemli anne sütünün geri döner diye düşünüyorum kilosu da iyiymiş bebeğinizin son iki ay az artmışsa bile 7 kg iyi doğum kilosu kaçtı. Burda 5 ay sonra memeye döndürenleri bile okudum ben bir ara bizde emzikten dolayı bayağı red yaşamıştık o zaman hep okumuştum yazılanları. Şöyle düşünün sütünüz hep hazır zorla veriyorsanız bile uyuyunca vs yine de bir şekilde veriyorsunuz biberon mama olsa hem asla anne sütü gibi olamaz hem de onu hazırlaması gece kalkması hazırlamak için içmese boşa gitmesi tekrar hazılaması daha yorucu olur bence . Allah yardımcınız olsun inşallah geri döner isteye isteye emer mutlu olursunuz. Ben de hala tutmayınca ayakta yürüyerek emziriyorum gözünü kapatınca oturuyorum
ozlemg263 Sanemim merhaba 2.aydan 6. Aya kadar yani tam 4 ay bu durumu yaşadım şuan 7 aylık yeni yeni düzeldi pes etme güzel anne
Sanemim mavisss718 benimde 3 aylıkken başladı ilk zamanları gayet güzel emiyordu sonradan reddetmeye başladı bugün düzelir yarın düzelir diye diye 3 ay oldu hala aynı sürekli ya ayakta gezinerek tutturuyorum o ara da tam güzel emmiyor yada uyutup öyle emziriyorum başka türlü kabul etmiyor şöyle kucağıma alıp rahat rahat bi emzirmedim ☹çok uzun süre neden kabul etmez ona da aklım almıyor artık çok çaresiz ve yorgunum bu yüzden .Insallahh senin bebeğinde en kısa sürede tekrar döner memeye diğer türlü çok zor napacaz onu da bilmiyorum.
cansu2600 Sanemim Benim oğlan 3 ay 12 günlük bir haftadan beri memeye geliyor onda bı sıkıntı yok 5 dk düzgünce emiyor sonra çıkıyor etrafa bakıyor bı anda ağlamaya başlıyor geri memeye döndürmekte çok zorlanıyorum bu sefer diğer memeye geçiyorum 5 dk emiyor tekrar aynı şeyi yapıyor çıkıyor memeden ağlamaya başlıyor meme reddi böyle biseymi oluyor acaba. Uyku halindeyken hiç bı sıkıntı yok güzelce emiyor ama uyanıkken eli kolu durmuyor memeyi çekiştirip kafasını geriye atıyor kusturuyor kendini öyle yapınca da
mavisss718 Sanemim Evet canım bende mahvoluyorum gündüz uykusu zaten yok geceleri de 5-6 kere kalkıyor uyku sersemi hemen alıyor allahtan yoksa gecem zaten uykusuz geçiyor dahada strestli geçmesin. İnşallah düzelir canım gerçekten çok zor Allah yardımcımız olsun 😌
Sanemim cansu2600 evet canım meme reddi maalesef benim oğlan da aynı emzirme pozisyonuna aldığım anda kucağımda basıyor çığlığı bisey olmuş gibi kafasını geri atıp eliyle de ittiriyor beni😢emmek istemiyor tutsa da az bisey emip bırakıyor hemen
Sanemim cansu2600 uyku halindeyk3n benim ki de emer ben uyudukça alıp emziriyorum yoksa çoktan bırakmıştı emmeyi bişekilde emzirmeyi birakmamaya çalışıyorum ya dönecek zamanla yada tamamen bırakacaz iyice de sabrım kalmadı
bebemiz cansu2600 cNım bence önce 5 dk düzgünce emiyorsa sonra bırakıyorsa bile sorun yok kaldı ki diğer memeyi de 5 dk tutup bırakıyormuş yani 10 dk aktif emiyorsa çok iyi bir süre bu. Ztn çene kasları güçlendiği için 6-7 dk aktif emince doyuyorlar. Sonraki süre artık emzik niyetine kullanmak gibi bir şey . Kızım 3 ay 20 günlük 6-7 dk aktif emince doyuyor ben de zorlamıyorum kilo alımı da iyiyse bence siz bunu takmayın. Ayrıca süt yoğun gelince emip azalınca istemiyordur belki bebeğiniz. Ama bir doktor şey demişti bebekler büyüdükçe daha kısa sürede doyuyor yoksa anneler 1-2 sene emziremezdi yami saatlerce memede dursalardı
cansu2600 Sanemim Emzirme pozisyonuna geldiğinde deli gibi memeyi arıyor onda bı sıkıntı yok ama işte emene kadar beni mahvediyor resmen çok değişti bı anda huyu
cansu2600 Sanemim Evet ya daha çok erken zaten bırakmaları inşallah bırakmazlar bende direniyorum ama bazen emzirmek istemiyorum bile böyle yapınca
Sanemim artikbiranneyim 4 ayında 6400 gr di şimdi 6 aylık 7 kilo su anda 2 ayda 500 gr almış sizce çok mu düşük ya
cansuegesenol Benimde oğlum 1 aylık artık delircem memeyi tutamıyo mama ile besleniyo onu da enjektörle veriyoruz alışmasın belki memeyi tutar diye denemediğim şey kalmadı şimdi giyilebilir pompa almaya gidiyorum çok yorucu bi süreç Allah yardımcımız olsun 🥹
Ebrucemalberk Sanemim meme reddi yasadigimiz için kili alamıyor bizimki öyle hep uykuda veriyom insan bilmiyor ki uykuda ne kadar doyar
cansu2600 bebemiz İşte bende doyup doymadigini çözemiyorum doktor mamaya hiç gerek yok anne sütüyle kilo alımı iyi dedi. Ama hem emmek isteyip hemde ağlamasını anlamıyorum 1 haftadır uyku olayida çok değişti gündüzleri 30 dk uyuyordu şimdi 10+15 dk uyuyor ve uykuya çok direniyor. Bugün öğlen 1den akşam 20.00a kadar uyumadı uyutamadim gözleri gidiyor ama bı şekilde uykusunu açmayı başarıyor. Gece uykularındada sorun yasiyoruz normalde emip gazını çıkartıp direk omuzumda uyurdu öyle yatirirdim şimdi o bile çok zorlaştı. Damaklari kaşınıyor emzik veriyorum emziği çiğniyor resmen. İnternetten baktım atak haftasında olduğu yazıyor ve bu atak haftasına 35 gün süreceği yazıyor 😭
Sanemim bebemiz 3100 gr di canım ilk 3 ay kilo alımı gayet güzeldi bu son iki ay 500 gr alması çok az geldi bana bunu da meme reddine bağlıyorum .Işte sırf sizin dediğiniz gibi en azindan gece olsun emiyor gündüz de bişekilde idare ediyorum uyutup emziriyorum hiç tutmasa bile uyuyunca kabul ediyor yani öyle öyle 3 ay idare ettik ama umudum kesiliyor sanki su aralar hep böyle gidecek gibi geliyor nedense kendimi bişekilde motive edip buraya kadar geldik ama bundan sonraki süreç nasıl ilerler bilmiyorum
Sanemim ozlemg263 😢elimden geleni yapıyorum canım buraya inşallah oğlum memeye geri döndü diye de yazmak nasip olur
Sanemim mavisss718 geceleri olsun tutuyorlar şükür yoksa tamamen bırakırlardı şimdiye kadar .Umudum en kısa sürede tekrar memeye dönmesi ınsallahh çok yıprattı bu süreç
mavisss718 Sanemim inşallah canım benide aynı şekilde malesef inşallah düzelirler mamada kullanmıyom sadece anne sütü biberon emzikde yok mecbur emmek zorunda 😌
bebemiz cansu2600 ben haftalık evde kilosuna bakıyorum:) önce kendi kiloma bakıyorum sonra kucağımda üzeri çok ince kıyafetlerle tartıyorum ( koşulları aynı yapmaya çalışıyorum mesela kakasını yaptıktan sonra genelde ) kendi kilom ve beraberken çıkan kilo arasındaki fark kızımın kilosu oluyor :) günlük 30 gramdı öncedenalması gereken kilo ama şimdi daha az olsa da olur çünkü ilk 2-3 ay ayda 1 kilo almalıyken sonrasında ayda 500 gram alması da yeterli oluyormuş. Gündüz uykuları fln bizde de oldu akşama kadar sadece 1 saat uyuduğu ama bahsedildiği kadar uzun sürmüyor bence atak dönemi. Siz de korkmayın o kadar uzun sürmez bence bizim 1 hafta sürdü şimdi yine gündüz uyumaya başladı
bebemiz cansu2600 tutmayınca ayakta yürüyerek deneyin genelde biraz sakinleşince ayakta tutuyor bebekler ben o yöntemi çok kullandım hâlâ da kullanıyorum önce ayakta kolumda sallıyorum sakinleşince memeyi teklif ediyorum önce ağlıyor sonra dudağının yanına değdiriyorum bir süre sonra tutuyor