med150216 biz de tam o civar hasta olduk, oğlum kızım ve ben
Oğluma ilaca gerek yok atlatır dediler, sonra kötüleşiyor hastaneye gittik. Influenza yüksek pozitif geldi. İlaç başladılar
Beraber sf ile yıkama, yine sf ile nebülizatör ile buhar verdik. Bir de ben sırtını yağladım 😅
Bu şekilde 3 günde ateşsiz, hali yerinde hale geldi ama öksürük devam etti 1 hafta daha…
Geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun