med150216 benim bebeğimin öksürüğü hafif vardı dün akşam boğulacak şekilde oldu ben öncesinden sarımsak zeytinyağı kürünü hazırlamıştım 4-5 tane sarımsağı güzelce ezdim kavanoza aldım üzerine zeytinyağı döktüm ben de hakiki zeytinyağı yoktu süzme zeytinyağı kullandım ben zeytinyağı da katım sarımsağın içerisine karıştırdım kavanozun kapağını kapattım bekletebileceğim kadar beklettim örneğin ben akşam 7′de yaptım 11 gibi bebeğime kullandım
Bazı bebeklerde sarımsak cilde zarar verebiliyormuş onun için önceden çok hafif bir şekilde ayak topuğuna sürün parmaklara değil sadece topuğuna sürün 10 dakika bekleyin bakın eğer herhangi bir etkisi yoksa bu sefer çoğaltın çoğaltarak sürün çorabını giydirir uyusun sabah yine yapın o şeyi ama önceden mutlaka deneyin eğer bir alerji bir şey görseniz yapmayın
İnanın dün bu saatlerde bebeğim boğulacak şeklindeydi hatta geçmezse hastaneye götürecektim çok şükür şu iyi
Evde varsa fizyolojik serum da kullanın ağrı kesici varsa birazda ağrı kesici verin rahat bir uyku çeksin çok geçmiş olsun