Fato bu durumun devlet veya özelle bi ilgisi yok benim ablam istanbulun en bilindik devlet hastanesinde sezeryan oldu ve istanbulun en iyi pernatoloji doktorlarının olduğu bir hastanede parça unutmuslar be 24 saat dolmadan tekrar sezeryan oldu kan değerleri 3e kadar düşmüştü az daha fark edilmezse ölecekti. Yani bu tamamen mesleğini iyi yapmakla alakalı bi durum
Eymen1 çok çok geçmiş olsun dava açın kesin kazanırsınız allah korumus vallahi