Normal doğum akabinde plesenta çıkmadı,yanlış görmediysem kordondan çekerken koptu içerde kaldı yani duvara yapışmış dedi. Doktorum güç bela Da olsa çıkarttı. Çıkmasaydı kemoterapi falan bahsediyorlardı sonradan. Büyük sıkıntı. Tekrar Ultrason cihazıyla bakıp Teyit etti . 20gün kanamam oldu. 14.gün ufak bir parça düştü. Doktoruma söyledim Yapışıklık sebebiyle vücut kendi atar büyüklü küçüklü kalıntıyı dediKontrolde bir sorun çıkmadı.