Çok büyük geçmiş olsun canım benim annemde meme kanseriydi yaşamış biri olarak şunu söyleyebilirim imkanınız varsa eğer özel hastanede tedaviye devam edin zaten tedavi için ücret ödenmiyor kanser hastalarına sadece doktor muayene ücreti veriliyor özel hastaneyi şu sebepten söylüyorum bizde ilk başta araştırma hastanesinde kemoya başladık çok yoğun ağrılar yapıyordu tavsiye üzerine medikalparka gittik kemonun yanında ayrıca kemikler ve kaslar için özel güçlendirici serum yapıyorlar ve ağrı sızı kalmıyor annem normal hastanede kemo alınca 1 hafta yatardı özelde hem kemo hemde güçlendirici serum aldığında kemodan çıkar gezmeye giderdik hiç ağrısı olmazdı rabbim size bağışlasın