endoplazmikretikulumiste tabi ki geceleri aşırı terleme (yastık kılıfı değiştirecek kadar) , çabuk yorulma sürekli bir uyku hali , boynumda belirgin bir şişlik vardı ama ben bunları belirti olduğunu fark etmedim evlilik için sağlık raporu almaya gittiğim de akciğer filmi çekildi orada görüldü ve ileri tetkik yapıldı o sayede öğrendim ama çok şükür 6 ayda atlattım , hodgking lenfoma idi benim türü tedaviye en çabuk cevap veren türüydü , rabbim tüm hastalara şifa versin siz de eğer belirti hissediyorsanız mutlaka doktora görünün ☺️