Canım bende adet oldum bitti on gün sonra mide bulantısı halsızlık kasık agrısı bel agrısı oldu dayanamadım o derece azıcık kanama boyle yerlesme kanaması gıbı gordüm bende keısn hamılelık sandım yerlesme kanaması dedım test yaptım negatıf sonrakı gunlerde ogrendım kı ara kanamaymış doktor ılacın da etkıledıgı ı soyledı bence gebe degılsın bosuna strese sokmussun kendını