Lolik maybeybi pipetli kesinlikle. Bende ikiside var ama bardak darbe aldığında (düştüğünde) akıtıyor pipetli asla akıtmıyor
Deletedmom_215 imaddesi muchkin, avent ve skip hop 3 unude kullanıyoruz ve bana göre en iyisi muchkin..
umutnih imaddesi ben munchkin kullanıyorum. 6. aydan beri her yemek sonrası verdim en başta diş kaşıyordu oynuyordu sonra çok güzel alıştı. tavsiye ederim akıtma da yapmıyor
50krsvertirreekk maybeybi pipetli tabii ki hem pipeti yumuşacık dişlerini de kaşıyor onunla 😂 hemde pipetli olduğu için eline veriyorum kendisi çok güzel çekerek emiyo oyalanıyo da bi bakıma ben direkt pipetli tercih ettim