maybeybi defnevedoruk 50krsvertirreekk Ballilokmam11 Lolik Ya bende sorayım munchkin alıcam oğlum 8 aylık ama pipetli mi alsam barsak gibi olanı mı alsam bilemiyorum bi türlü. Pipetlinin avantajı nedir acaba
50krsvertirreekk Munckhin oğlum o kadar çok seviyo ki onunla su içmeyi henüz 7 aylık ama içiyo yani fırlatsa da akıtma yapmıyo çevirse de akıtmıyo çok sevdik memnunuz
imaddesi alpmila bi video bende görmüştüm ama hatırlayamadım hangisi kötüydü diye😅 teşekkür ederim ☺️🫶🏼
Ballilokmam11 maybeybi yatarken dahi istediği gibi içiyor ucundaki ağırlık sayesinde bardak gibi olan bardak mantığında düşünün 9. Ayında beri kullanıyor kızım 18 aylık oldu
defnevedoruk maybeybi ilk etapta pipetli daha kolay oluyor, kızım şuan 22 aylık 2 aydır falan normal bardakla içmeye çalışıyor hâlâ döküyo😂
Lolik maybeybi pipetli kesinlikle. Bende ikiside var ama bardak darbe aldığında (düştüğünde) akıtıyor pipetli asla akıtmıyor
50krsvertirreekk maybeybi pipetli tabii ki hem pipeti yumuşacık dişlerini de kaşıyor onunla 😂 hemde pipetli olduğu için eline veriyorum kendisi çok güzel çekerek emiyo oyalanıyo da bi bakıma ben direkt pipetli tercih ettim
Ebrubulut imaddesi ikisinide kullandik avent ucunu hemen kobardı ama öteki baya sağlam kaç kere yerlere attı ısırdı etti ama hiç bişey olmadı
Ebrubulut imaddesi ikisinide kullandik avent ucunu hemen kobardı ama öteki baya sağlam kaç kere yerlere attı ısırdı etti ama hiç bişey olmadı