Myrtle Cisemcagan17 400bin atisi ben uzun sure bitiremem diye dusunuyorum zaten. Bitince de çöptür heralde hic arastirmadim 🤔
turkolog43 ilkaay0 hala kullanıyor musunuz artıları eksileri neler ürünün ben de yasomi düşünüyorum da
ilkaay0 turkolog43 hamile olduğum için şuan kullanmıyorum 3 ay kullanmıştım ama şuan hal seyrek çıkıyor memnundum annem ve kız kardeşimde bu markayı kullanıyor memnunlar bende memnunum doğumdan sonra kullanmayı düşünüyorum
ilkaay0 turkolog43 evet kullanıyorum kıllarımda azalma vardı ve çıkanlar da çok geç çıkıyordu. hamile kalınca kullanmayı bırakmıştım geçen hafta kullanmaya tekrar başladım genel olarak memnunum bence bi eksisi yok