kaderbilge ben bi senedir kullanıyorum, Philips lumea prestige bendeki, yüzüm de bildiğiniz sakal çıkardı ve çok üzülüyordum, sürekli ağdadır iptir onlarda yüzümü çok mahvetmiş, yüzümü toparlamam aylarımı aldı, çok memnunum bacaklarıma yeni başladım, ben memnunum yani