AnnaGloria pollyannaa çok zor geçti 🥲çünkü kendim halletmeye çalıştım en başından beri niye doktor gitmediysem gittiğim gibi sprey sıktı bir kaç gün sonra döküldü bitti gitti suan izi bile yok
pollyannaa AnnaGloria çok sevindim sizin adınıza çok geçmiş olsun bende de aynı sorun var üçüncü gidişim sprey sıkıyorlar fakat iyilesme yok henüz sormak istedim size yazıyı görünce teşekkür ederim yanıt verdiğiniz için Allah razı olsun 🌼
sduman AnnaGloria AnnaGloria merhaba bende de var aynı sorun da hangi bölüme gittiniz acaba bunun için