ozcan39 11 ay oldu doğum yapalı yapmıştır yapıldı diye hatırlıyorum şimdi tekrar hamileyim fakat smear alınmadı kan tahlili yapıldı , bu hafta gideceğim soruyım doktoruma bıktım bu siğil olayından zaten 1 senedir çorapsız gezemiyorum, donduruncada çok acıyor su topluyor bebek var diye onuda yaptıramadım ama bu hafta onlarda halledicem nasıl bir çözümü olmuyor anlamıyorum 😔