Meri-Mel begonvil00 Çok normal bebeğin kg da iyi maşallah sübhanallah 🥰.Arkadaşım 36+4 de girdi aşırı baskı vardı ve kalkamiyordu 🥺
evremo Planlı tarihten önce sancılarım gelince 38+0 da sezeryan oldum. 4 kg doğdu. Allah’a şükür sağlık sorunu yaşamadı.