sariniz13 nebul ve serum fizyolojik gayet yeterli, doktorunuz baska bisey demediyse. Serumu havayla verip sırtına asagi yukari pat pat yaptiginizda cigerde balgam varsa hareketlenir ve cocugun nefes alisverisi kolaylasir. Benim oglum 3 aylikken bronsit geçirdi doktorumuz bize de hava verdi serum fizyolojik ile biz de bu sekilde yaptik. 3 gun sonra kontrole gelin dediler cortair ve ventolin yazdı baska doktor, onu pek kullanmak istemedim kullanmadim da cok sukur gerek kalmadan gecti. İcinizden gecen neyse onu yapin annesi sizsiniz icguduleriniz size dogruyu soyler