Kızlar oğlum 7 aylık oldu influenza geçiriyor doktor nebulizatör al dedi içine koymak için sadece serum fizyolojik verdi ama kim görse diyorki bu fayda etmez bunu neden vermiş doktor burnu tıkalı kuru öksürük var balgamıda var siz nasıl kullandınız yani serum fizyolojikten başka ne koyabilirim içine