Tky58 [bilinmeyen] valla ben de burda öğrendim ya zaten igrençti içemedim yani nimete öyle denilmez de damak tadıma hiç uygun değildi diyim ☺️🙄 Boza konusu tek bardakta zirvede kapandı bende☺️
Tky58 [bilinmeyen] eşim de 2 şişe almış 2 ayrı marketten bizimkiler de çöp olcak ya da içebilen birine götürcem🙄