Tky58 insan tek başına her işi halledemito haklısın canım bende tek bakıyorum dediğin gibi insanın yemek yapmaya fırsatı olmuyo çok fazla olsada hemen yiyemiyo ama ufak ufak atıltırmaşıklar bulundur evde gaz yapmayan çerez kuru meyve falan gibi en azından aç kalmaktan daha iyi kendimizede bakmamız şazım ki sütümüz olsun bebeklerimiz aç kalmasın 😍