[silindi] Doktorumuz bizi doğumdan beri takip ediyor inanın güvenimiz sonsuz, herseyi en ince ayrıntısına kadar anlatıp ultrason sonrasi da muhtemelen genetik ama genetik diyip geçemeyiz dedi. O yüzden kendi içimize de şüphe düşmüşken gerekli yerlere gideceğiz mutlaka . Oğlumun elleri de hala yumruk arada o yüzden doktor mutlaka gidin dedi. Umarım bizde sizin gibi sadece günlerimizi zor geçirmiş olur rahat bir nefes alırız 🙏🏻