balprln yorumlarda herkesin kelimesi var bizde yok 🤧 canım benim oğlumda emekliyor şuan sadece tutunup kalkıyor ama illaki yürüyecek emeklemeyi takma kafana daha vaktimiz var 18 aya kadar yürümesi için. İnsanları dinlem aman valla ben veriyorum lafı hemen yada dalga geçiyorum bakalım sıkmayalım canımızı elbet konuşacak edecek acele etmeyelim🌸