rhandan Elifasel__ bende ilk defa duydum bi çözüm olmaması da çok can sıkıcı çok araştırdım ama kesin bir nedeni çıkmıyor
bittercikolata__ Elifasel__ Bizde hastaneye yattık 1 aylık bebeğim 4 gündür yapmıyor doktor 3 günü geçerse tedavi uygularız dedi anne sütun alan bebeklerde 3 günden sonrası tedavi uygulanıyormuş
Elifasel__ bittercikolata__ çok geçmiş olsun 💐 şaşırdım doğrusu bizim doktor bi hafta normal dedi burda ki arkadaşların doktoru 10 gün normal demiş.Hastanede yatış verip ne işlem uyguladılar peki sadece lavman mı veya araştırılıyor mu sebebi
bittercikolata__ Elifasel__ Yok canım kabizliga bişey yapmadı bende anlamadım hem 3 gün sonra tedavi uygulanır dedi hemde bişey yapmadı taburcu olduk bugün hamd olsun burada ilaclardan oldu bizim herhalde ondan tedavi uygulaması
Elifasel__ bittercikolata__ garip olmuş sizinkide yaa neyse ki hastanede ortamından kurtulmuşsunuz çok şükür minnoş sağlıkla büyüsün Rabbim bidaha göstermesin💕