Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor 3 gündür kakasını yapmadı normal mi?Hastaneler hastalık dolu bunun için doktora götürmek istemedim başına gelen var mı? Ek gıdaya geçince kabızlık olur diye biliyordum henüz sadece anne sütünde olması normal mi yani.Gecen hafta rota aşısı olduk bir gün ishal oldu sonra tuvalet düzeni bozuldu