melek2742 ay delirmemeniz bir mucize..
Şöyle örnek vereyim size; kızım 3610 doğdu 39+4te ve gören herkes ay çok tombul, ay basenli bebek, ay yanaklar yarım kilo eheheheh falan dedi
Kilolu olmasına sevinenler kadar, obez muamalesi yapanlar da oldu.
İlk 3-4 ay 1er kilo aldı, boyu da uzadı eşimin aile de benim aile de uzun genellikle. 4. Aydan sonra boya gidip kilosu normak olarak arttı ve herkes zayıfladı demeye başladı
Şimdi mesela 9.5 aylık. 9 aylıkken; ebe hanım 9 kg, 75 cm annesi dedi
Boyu 1 yaşa yakın, kilosu da aynı şekilde hatta dr bey sündürüyor musunuz evde çocuğu demişti 7 aylıkken.
İlk ¾ ay birer kilo alıp sonra gramlarca alması çok normal, düşünsenize her ay 1 kilo alsaydı nasıl olurdu.. belirli bi zaman sonra boya gidecek zaten
Demem o ki benm kızım da bu zamana kadar normal olarak kilo aldı, zayıflamadı ama benzer şeyleri duyuyorum, herkes öyle
Çocuğunuz sağlıklıysa kiloyu da milleti de boşveriniz..