melek2742 ay hayır canım sıkma canını sakin benim kızım 40+1 de 3.5 kilo doğdu 7.ayinda 7 kiloydu , 3.aydan sonra kızım kilo almayı bıraktı her ay 200-400 Gr aralığında alıyor 🤷🏻♀️ benimde kayınvalidem işte zayıf felan diyor ama dediğim tek şey benim kilolu çocuğa değil sağlıklı çocuğa ihtiyacım var geriside önemli değil . ( Ufak detay eşimin bütün kardeşleri de çok zayıf hepsi vitamin tedavisi görüyor kilo almak için , biz evlendigimiz de ise eşim 52 kiloydu evlendikten sonra kilo aldı , ama benim çocuğuma zayıf diyorlar 😂😂😂😂)