Sezeryen korkumdan 2. Bebeği asla düşünmedim desem 🫣 unutuluyor canım diyorlar hiç de unutmadım nasıl unutayım yuruteceğiz diye o ilk kaldırış da acıdan baygınlık geçirdim 3 kişi zor kaldırdı beni 😂😂😂 acı eşiğim düşüktür benim canım tatlıdır, ancak sezeryen şöyle bişey gerçekten ilk gün acıdan bir adım atamayacak haldeyken 3. Gün bebeğime hastaneye tek başıma süt götürebilecek kadar(kuvözdeydi) iyi durumdaydım insan bir daha hiç eskisi gibi olamayacağım sanıyor ben kambur kalacağım sandımdı dik yürüyemiyordum dikişlerim acıyacak diye